Slider

Gadżety z logo firmowym to bardzo chętnie wykorzystywana forma reklamy. W większości przypadków nie są one zbyt drogie, zatem każde, nawet najmniejsze przedsiębiorstwo może sobie pozwolić na tego rodzaju promocję. Najczęściej używane gadżety to: długopisy, kubki, breloki, smycze, pendrive’y, parasole, notesy itd. Wybór jest ogromny.
Gadżety reklamowe to doskonały sposób na promocję firmy. Dobre gadżety reklamowe świetnie wyglądają, budują pozytywny wizerunek firmy. Pozwalają w naturalny sposób pozyskiwać nowych klientów, jak również docenić obecnych.

Specyfikacja
Płatność
Wysyłka
Reklamacje
Pomoc
Specyfikacja

W naszej ofercie znajdziesz między innymi:

 

  • Balony,
  • Breloki,
  • Długopisy (metalowe, plastikowe, drewniane, eleganckie), pióra kulkowe, wieczne,
  • Dyplomy drewniane, grawerowane na laminacie, lub standarowe papierowe,
  • Kubki ceramiczne, porcelanowe, termiczne, izotermiczne z nadrukiem,
  • Kalendarze,
  • Notatniki, teczki konferencyjne, zestawy notesów,
  • Identyfikatory,
  • Opaski TYVEK,
  • Opaski odblaskowe zwijane z nadrukiem,
  • Pendrive,
  • Przypinki,
  • Smycze reklamowe,
  • Trofea szklane, puchary, medale, medale odlewane, postumenty, emblematy aluminiowe,
  • Torby reklamowe ( papierowe, materiałowe).

 

Sprawdź nasze realizacje

Płatność

W trosce o wygodę naszych klientów udostępniamy różne możliwości płatności. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

 

1. Przedpłata na konto - płatność przed realizacją zlecenia.

 

2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym - możliwa w siedzibie firmy.

 

3. Odroczona płatność - ustalana indywidualnie z każdym klientem. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia czy dla danego zlecenia istnieje taka możliwość.

Wysyłka

Na specjalne życzenie klienta, istnieje możliwość wysyłki zakupionych produktów - korzystamy z usług kurierskich firmy DPD. Istnieje możliwość wysyłki w Polsce jak i za granicą. Koszty dostawy są doliczane do kosztów zamówienia zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. Czas doręczenia paczek to okres 1-2 dni roboczych.

 

W przypadku uszkodzenia lub ubytku przesyłki, prosimy o dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, przede wszystkim spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Zdjęcia obrazujące uszkodzenia oraz skan protokołu prosimy o dostarczenie na info@masab.pl

Reklamacje

Dokładamy pełnych starań aby każdy klient był usatysfakcjonowany w 100% z naszych usług. Jeżeli zakupiony produkt lub usługa nie spełnia Państwa oczekiwań prosimy o kontakt:

 

telefon: 661 248 911
email: info@masab.pl

 

Każde zgłoszenie zostanie rozpatrywane indywidualnie - zastrzegamy, iż uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania nie są uważane za podstawę do reklamacji.

Pomoc

Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu:

 

telefonicznego: 661 248 911 / 731 348 911
email: info@masab.pl

 

oraz osobistego w siedzibie naszej firmy:
ul. Armii Krajowej 59
41-506 Chorzów